W imieniu swoim i zespołu redakcyjnego National Geographic Polska oraz National Geographic Traveler polecam współpracę z agencją Swoboda PR.
Nasza współpraca z agencją Swoboda PR trwa od 5 lat. Zespół agencji odpowiadaja zarówno za regularne działania Public Relations dla naszych magazynów jak i komunikację przy większych projektach specjalnych.
Cechujące ich profesjonalizm, zaangażowanie oraz zmysł organizacyjny w dużym stopniu kształtują pozytywny wizerunek marki oraz sukces takich wydarzeń jak: 10-lecie National Geographic Polska, 100 numer National Geographic Polska, kolejne edycje Wielkiego Konkursu Fotograficznego, plebiscytu „Travelery” oraz „7 nowych cudów Polski”, wystawy fotograficzne. Duże zaufanie do kompetencji zespołu Swoboda PR zdecydowały o tym, że wielokrotnie koordynował promocję książek mojego autorstwa (m.in. serii „Kobieta na krańcu świata”).
Z pełnym przekonaniem i wielką przyjemnością polecam współpracę z agencją Swoboda PR.
Martyna Wojciechowska, Redaktor naczelna National Geographic Polska i National Geographic Traveler
Cieszę się ogromnie, że to właśnie agencja Swoboda PR zajmuje się promocją już drugiej mojej książki. Rok temu była to biografia „Wariatka tańczy”, teraz jest album
„Maryla. Życie Marii Antoniny”.
Dzięki Waszej operatywności udzieliłam rekordowej ilości wywiadów, co z pewnością przełożyło się na sprzedaż obu tytułów. Muszę też podkreślić profesjonalizm osób pracujących w agencji. Jeszcze raz dziękuję za współpracę.
Maryla Rodowicz
Agencja SWOBODA PR w sposób profesjonalny spełniła oczekiwania Fundacji na polu PR (…). Wyprawa pod opieką Agencji Public Relations SWOBODA PR odniosła ogromny sukces medialny i odbiła się szerokim echem w telewizji, radiu, prasie i internecie, a także w mediach społecznościowych. Dzięki ponad 3-miesięcznym działaniom Agencji udało się wygenerować aż 336 publikacji. SWOBODA PR to zespół ludzi o ogromnym doświadczeniu, twórczym podejściu do pracy, doskonale rozumiejącym potrzeby klienta. Gwarantuje duże zaangażowanie w realizowanie zlecenia, a co za tym idzie profesjonalizm, kreatywności i niekonwencjonalne rozwiązania. Dyspozycyjność zespołu i entuzjazm sprawiają, że z pełną odpowiedzialnością możemy zarekomendować SWOBODA PR innym potencjalnym klientom.
Monika Sankowska, Przewodnicząca Rady Fundacji Przeciwko Leukemii
Pragnę udzielić referencji agencji Swoboda PR. Bardzo dobre wyniki w pracy, świetna znajomość rynku mediów, a także terminowość, otwartość na nowe działania, kreatywność i pozytywne usposobienie sprawiają, że z radością polecam agencję Swoboda PR jako partnera do współpracy.
Iga Rembiszewska, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Burda Książki
Współpraca ze Swoboda PR należała do udanych i zaowocowała bardzo dobrym responsem w mediach, z którego zarówno my, jak i sama agencja jesteśmy dumni. Polecam usługi świadczone przez Agencję Swoboda PR.
Monika Marianowicz, Menadżer ds. PR i Eventów, Rzecznik Prasowy EMPIK
Gorąco polecamy współpracę z agencją Swoboda PR. Właściciele i pracownicy Agencji z ogromnym zaangażowaniem i kreatywnością pomagali naszej nowo powstałej restauracji stawiać pierwsze PR-owe kroki oraz zaznaczyć naszą obecność w mediach. Co ważne, załodze Swoboda PR udaje się z sukcesem łączyć profesjonalizm i najwyższy standard obsługi z elastycznością i życzliwym, pomocnym podejściem. Z całą odpowiedzialnością – rekomendujemy.
Jolanta Huzarewicz, restauracja Szklarnia”
W imieniu agencji reklamowej Ambasada Brand Communications pragniemy udzielić rekomendacji firmie Swoboda PR, z którą mieliśmy przyjemność pracować przy kampanii „Akademicki Poznań”. (…) Na każdym etapie współpracy zespół wykazał się nie tylko kompetencja i terminowością, ale także wyjątkowym zaangażowaniem, czego przykładem jest pozyskanie sponsorów nagród w konkursie organizowanym w ramach kampanii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z kompleksowej obsługi i z pełnym przekonaniem polecamy firmę Swoboda PR jako rzetelnego partnera i specjalistę w dziedzinie PR.
Katarzyna Wysocka, Business Development Director Grupy Czteryczwarte
Agencja Swoboda PR we współpracy z miesięcznikiem Focus i wydawnictwem ZNAK odpowiadała za przygotowanie zapowiedzi w mediach i serwisach internetowych, zaplecze techniczne oraz organizację wywiadów [z Prof. Władysławem Bartoszewskim – przyp. autora]. Zapewniła także obszerną dokumentację reakcji medialnych po spotkaniu. Z ramienia Biura Pełnomocnika PRM ds. Dialogu Międzynarodowego miałem okazję bezpośredniej współpracy z panią Magdaleną Swobodą i pragnę wyrazić bardzo dobrą opinię o efektach jej działania w związku z ww. spotkaniem.
Marcin Barcz, Biuro Pełnomocnika PRM ds. Dialogu Międzynarodowego
Chcielibyśmy polecić Agencję Public Relations Swoboda PR. Jest to sprawdzony i solidny partner, z którym można budować PR imprezy.
Maciek Sokołowski, Szef Przeglądu Filmów Górskich im. Andrzeja Zawady

We współpracy z Agencją Swoboda PR bardzo ceniliśmy sobie ich profesjonalizm, elastyczność oraz zrozumienie potrzeb naszej firmy. Na szczególne wyróżnienie zasługuje zaangażowanie w realizację zleceń oraz świetna znajomość rynku mediowego oraz dobre kontakty z dziennikarzami. Projekty wykonane przez Agencję Swoboda PR odznaczały się dużą kreatywnością, rzetelnością – zawsze mogliśmy liczyć na świeże pomysły i nieszablonowe rozwiązania.
Katarzyna Kajak, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Pro Urba (19. Dzielnica)
Zadania agencji SWOBODA PR objęły stworzenie i realizację Strategii Działań PR, które towarzyszyły kampanii. Na każdym etapie współpracy agencja wykazała się kompetencją, terminowością oraz dbałością o klienta. W związku z powyższym Biuro Promocji Miasta poleca firmę SWOBODA PR jako rzetelnego i godnego zaufania partnera w realizacji działań w obszarze PR. Życzymy dalszego rozwoju agencji oraz wielu sukcesów.
Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Miasta Poznania
Rekomenduję agencję Swoboda PR jako rzetelnego i godnego polecenia partnera w zakresie świadczenia usług public relations. Prace wykonywane były z odpowiednią starannością i zaangażowaniem. Powierzone zadania zostały przygotowane przez agencję w tempie, a ich efekty zostały przez naszą firmę ocenione bardzo wysoko.
Grzegorz Kwiatkowski, Prezes Zarządu Autodirect S.A.